امداد باتری

امداد باتری

شماره ثبت شرکت امداد باتری کهن 33 54 48

کد نمایندگی سپاهان باتری 44 36 25 10

خرید باتری از امداد باتری

11/17 : مجتمع صنعتی سپاهان باتری، اولین کارخانه تهیه و تولید انواع صفحات، تجهیزات، قالب بدنه و اتصالات انواع باتری و انجام امور تولید باتری در بخش خصوصی در ایران است. این کارخانه از ابتدای فعالیت خود در زمینه تولید انواع باتری سعی داشته تا بهترین ها را به بازار عرضه کرده و در راه رسیدن به این هدف، بسیار خوش درخشیده است و با تولید باتری های اوربیتال و سوزوکی خود و عرضه آن ها با قیمت مناسب به بازار توانسته تا رضایت مشتریان خود را کسب کند.

باتری اوربیتال و سوزوکی در کارخانه سپاهان باتری در نوع سیلد اسید، با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی تولید جدید، تولید می شود که دارای طول عمر سه ساله با بهترین نوع عملکرد است. شما می توانید این باتری را با مناسب ترین قیمت از نمایندگی رسمی سپاهان باتری تهیه کنید.

سعی داشته باشید خرید مقرون به صرفه انجام دهید به جای اینکه باتری ای تهیه کنید که بی کیفیت اما ارزان باشد. خرید مقرون به صرفه به این معنا است که شما باتری با کیفیت را با طول عمر سه ساله، با قیمت مناسب تهیه کنید، اما اگر باتری بی کیفیت را ارزان خریداری کنید، کمتر از یک سال دوام آورده و برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

12.22 : انتخاب باتری سازگار با سیستم الکتریکی خودرو و مشخصات آن بسیار مهم است. باتری مناسب دارای ولتاژ، ظرفیت و ابعاد مناسبی است که متناسب با محفظه باتری خودرو بوده و نیازهای برق آن را برآورده کند. استفاده از باتری ناسازگار می تواند منجر به شارژ نامناسب، کاهش عملکرد و خرابی زودرس شود. باتری های با کیفیت بالا با استفاده از مواد و فرآیندهای ساخت برتر ساخته می شوند که منجر به دوام، قابلیت اطمینان و طول عمر بهتر می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر سختی های استفاده از خودرو، از جمله نوسانات دما، لرزش و شوک، بدون به خطر انداختن عملکرد مقاومت کنند. سرمایه گذاری در باتری با کیفیت می تواند منجر به عمر طولانی تر و کاهش احتمال خرابی زودرس شود.

امداد باتری کهن با بیش از 10  سال سابقه درخشان در فروش باتری های خودرویی سپاهان باتری از برترین نمایندگی های شرکت سپاهان باتری می باشد.

این شرکت برای مشتریان خود مزایایی از جمله ارسال و نصب رایگان در محل و گارانتی تعویض با بهترین قیمت به همراه کیفیت بالا در نظر گرفته است.

شما می توانید باتری خودروی خود را از سپاهان باتری به عنوان  نماینده معتبر با گرید A در کم ترین زمان خریداری و بر روی ماشین خود نصب کنید.

شماره حساب شرکت امداد باتری کهن : 1 – 14813210 – 110 – 282

شماره شبا شرکت امداد باتری کهن : IR 980570028211014813210001

شماره کارت امداد باتری کهن : 5474 – 0019 – 2970 – 5022

امداد باتری خودرو

امداد باتری کهن به عنوان نمایندگی رسمی سپاهان باتری وظیفه دارد باتری های این شرکت از جمله باتری سوزوکی ، باتری اوربیتال پریمیوم ، باتری اوربیتال وان قرمز ، باتری اوربیتال وان سیلور و باتری اوربیتال EFB با تاریخ های جدید، قیمت های مناسب و کیفیت های بالا به دست مشتریان برساند. اصلا تفاوت خرید از نمایندگی و خرید از فروشگاه های دیگر در همین است که باتری هایی که توسط نمایندگی به فروش می رسند همه چی تمام اند!

چشم اندازی که برای امداد باتری کهن در نظر گرفتیم این است که به زودی شاهد احداث نمایندگی های این شرکت در سایر شهر ها و استان های کشور خواهیم بود و خدماتی را که برای مردم تهران داریم، به شهر های دیگر هم انتقال می دهیم. به امید آن که هر روز بیشتر از دیروز بتوانیم هموطنان خود را در رفاه ببینیم.

 

آدرس فروشگاه مرکزی امداد باتری : تهران – بلوار پناهی نیا – نرسیده به میدان هروی – خیابان رنجبر – خیابان طالقانی – پلاک 21

شماره تماس امداد باتری کهن

913 72 – 021