گارانتی سپاهان باتری

گارانتی سپاهان باتری

گارانتی باتری سپاهان باتری از جمله دلایل محبوبیت این برند در بین مردم عزیز کشورمان است. این باتری که از برند های مطرح  در خاور میانه  است، در دسته های متفاوتی تولید می شوند که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی های متفاوتی هستند، اما در برخی از خدمات نیز با یک دیگ وجه اشتراک دارند. گارانتی یک باتری نشان دهنده سطح کیفیت و طول عمر باتری و ضمانت اصالت کالا است. باتری و یا هر کالایی که دارای گارانتی بلند مدت باشد نشان می دهد که از چنان سطح کیفیت بالایی برخوردار است که کارخانه با توجه به اعتماد خود به کالای تولیدی خود، آن را برای مدت طولانی گارانتی تعویض می کند، به این معنا که اگر باتری در این مدت زمان خراب شود و خرابی آن شامل گارانتی باشد، باتری نو به شما تحویل می دهد، در نتیجه خرید باتری ای که گارانتی دارد، خریدی مطمئن همراه با اطمینان خاطر است.

04.02 : گارانتی سپاهان باتری از اجزای باتری در برابر عیوب سازنده یا استفاده منظم و در برابر تعمیرات، تنظیمات و تعویض ها تا زمانی که تحت پوشش هستید محافظت می کند. هر سال، نزدیک به 99 میلیون باتری خودروهای سلول مرطوب و اسید سرب تولید می شود و از این باتری ها برای راه اندازی موتور و راه اندازی لوازم جانبی خودرو مانند چراغ های جلو و سایر تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود. عمر معمول یک باتری خودرو حدود سه سال است، اما ممکن است بر اساس شرایطی که وسیله نقلیه شما در آن رانندگی می کند، به شدت طولانی تر یا کوتاه تر باشد. در صورتی که باتری زودتر از موعد فرسوده شود و از طول مدت گارانتی آن هنوز باقی مانده باشد می توانید با شماره تلفن زیر تماس گرفته تا از خدمات پس از فروش نمایندگی امداد کهن بهره ببرید.

گارانتی باتری های سپاهان

ما به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش باتری سپاهان باتری، باتری مناسب خودرو شما را با ارسال و نصب رایگان در تمامی مناطق تهران و در تمامی ایام سال، ارسال می کنیم. خدمات پس از فروش ارائه شده برای باتری های سپاهان باتری شامل گارانتی تعویض کالا است که به شرح زیر است:

گارانتی باتری اوربیتال وان قرمز

باتری های اوربیتال قرمز سپاهان باتری دارای 20 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عالی هستند.

گارانتی باتری سوزوکی

باتری های سوزوکی که محصولی مشترک بین سوزوکی ژاپن و سپاهان باتری ایران هستند ، دارای 24 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عالی می باشند .

خدمات پس از فروش سپاهان باتری

خدمات پس از فروش مدت دار، ضمانتی است که در آن فروشنده یا سازنده، رفع نقص باتری به مدت مشخصی را از تاریخ فروش تضمین می کند. در این مدت، فروشنده باید در صورت وجود مشکلاتی که گارانتی شامل حالشان می شود، باتری را تعمیر یا تعویض کند. می توانید در تمام ایام هفته به جز روز های تعطیل و جمعه ها از ساعت 08:00 الی 21:00 با مراجعه به فروشگاه امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران است از تکنسین های مربوط به بخش خدمات پس از فروش باطری سپاهان و گارانتی باطری های سپاهان باتری درخواست راهنمایی و تست کردن باتری را کنید تا مشکل شما ریشه یابی شده و حل شود.

آدرس : بلوار پناهی نیا – نرسیده به میدان هروی – خیابان رنجبر – خیابان طالقانی – پلاک 21

 

6

شماره تماس خدمات امداد باتری کهن

913 72 – 021